Praca zdalna - mieszkanie w raju. Czy można pracować przez internet i mieszkać na wsi lub w innym kraju?

W tej audycji mp3 autor powie Wam o możliwościach pracy zdalnej przez internet i jednoczesnego mieszkania poza wielką metropolią - w cichej sielankowej wiosce, a może w jakimś śródziemnomorskim raju?

Dowiecie się o pewnych doświadczeniach autora oraz jego blogowych kolegów w wyżej wymienionych kwestiach. Jak przygotować się do ewentualnej wyprowadzki, jak zapewnić sobie bazę do pracy i życia, co jest ważne?

 

Tak jak ostatnio - plik jest do łatwego pobrania z hostingu bloga "Oszczędzanie" - bez jakichkolwiek reklam, obligatoryjnych subskrypcji ani innych niespodzianek - wystarczy kliknąć i cieszyć się nagraniem :-)

http://oszczedzanie.info.pl/?wpdmact=process&did=MTcuaG90bGluaw==


Remigiusz, autor bloga "Oszczędzanie"


11 komentarzy:

  1. na zdjęciu zatoka, port i miasteczko Souda na Krecie, zdjęcie wykonałem wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciał bym żeby mi też się udało tak ustawić żebym mógł pracować przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się kiedyś, jak mówiłem udało, finalnie praca na wsi nie wyszła, w tym czasie brak połączenia zmuszał do pracy offline i dowodzenia efektów do najbliższej internet cafe, następnie z uwagi na brak wiekszych perspektyw zawodowych dla drugiej połowy

      natomiast przeprowadziłem się na tej bazie z wielkiego miasta do malego miasta, kontynuując pracę przez internet i to się udało

      jak czas dopiszę, wrzucę to nagranie także na mój miniblog i zarzcę więcej zdjęć - czyli sprzęt do "telepracy' z tego pionierskiego okresu :-)

      Usuń
  3. Mnie się udaje pracować przez internet robię horoskopy, psychotesty, quizy i piszę teksty. Praca niezła tylko zarobki raczej słabe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli jednak takie zarobki zabierzesz z dużego miasta na prowincję, to te pieniądze mogą mieć większą sile nabywczą - koszty życia są po prostu mniejsze

      ale tak czy inaczej - wg mnie do oparcia życia na pracy przez net baza klientów/zleceniodawców/zarobkow musi być solidna, na wypadek rożnych niespodzianek, itp.

      Usuń
    2. Pisanie horoskopów to niezła praca? Cóż, zależy od wyznawanych wartości. Dla mnie niemoralna i zła :(

      Amela

      Usuń
    3. tp jest już kwestia wyznawanej religii, kiedyś astrologię w kręgach chrześcijanskich uważano za naukę po prostu

      Usuń
  4. Melodia... Ja jednakże po roku takiej pracy wpadłam w jakieś dziwny stan i wolę jednak na te 5 godzin do pracy się"wyrwać". Chyba ją po prostu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie to załatwiają tworząc sobie w domu specjalny gabinecik, odozolowany od reszty domu - tylko do pracy - znam osobe, która postawiła sobie domek ogrodowy w ogrodzie - urządziła go do niemal całorocznej pracy

      w ten sposob rytuał zachowany - dom-praca

      Usuń
    2. W moim zawodzie gabinecik czy domek w ogrodzie nie wystarczą - tutaj są potrzebne żywe przedszkolaki :D Tym bardziej, że aktualny projekt blogowy w tym samym temacie i gdzieś pomysły trzeba sprawdzać - przyjemne z pożytecznym. ;)

      Usuń
  5. Marzy mi się praca, w której biurem jest dla mnie miejsce, w którym akurat położę swój komputer... :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA: Komentarze są moderowane i pojawiają się dopiero po pewnym czasie. Będzie nam miło, gdy się pod nimi podpiszesz :) Nie publikuję wypowiedzi pozornie na temat, a stanowiących formę reklamy, zwł. blogów komercyjnych...